Kontaktní centrum
Zákazníci čím dál častěji vyžadují kontakt prostřednictvím libovolného digitálního kanálu, jenž si zvolí: telefonní hovor , e-mail, web, chat, sociální sítě, video hovor, mobilní aplikace. Naprostá většina kupujících využívá svá digitální zařízení při hledání produktů a služeb které je právě zajímají. Počet kupujících, jež na těchto digitálních zařízeních nákup též dokončí, každý rok strmě roste. Naším cílem je posloužit zákazníkům jako jejich důvěryhodný poradce, poskytovat před i po prodeji požadované informace napříč všemi komunikačními kanály – to vše je zcela zásadní pro udržení loajality a důvěry v nabízené produkty a služby.
Můžeme Vám nabídnout:
Získávání zákazníků
získávání nových zákazníků
telefonní prodej
up-sell a cross-sell
sjednávání schůzek
průzkumy trhu a podpora prodeje
mystery shopping a řízení kvality
Zákaznická péče
infolinky a linky technické podpory
příjem objednávek
následná komunikace s klientem
uvítací hovor
zjišťování spokojenosti a přání stávajících klientů
Back office služby
technická a administrativní podpora
zapisování, scanování a archivace dat
zpracování a vyřizování korespondence
logistika a doručování zásilek
Veškeré služby Vám nabízíme v režimu náhradního plnění.